Wednesday, December 24

membina empayar


group-potrait, macro, self-potrait, candid, dan poyo!

bunyi entri bukan lah seperti membina satu batalion tentera untuk berjuang. bunyi nya juga bukan seperti ingin membina kerajaan diktator juga. cuma bunyi nya agak tinggi kerana makna perkataan itu cuma maksud sebenar hanya lah angan-angan kosong.

ya, saya tak tipu. ia nya cuma angan-angan kosong untuk membina empayar. bukan empayar pun. senang cerita mahu membuat satu hobi itu menjadi pekerjaan yang berguna. saya mahu duit. saya orang miskin, saya tiada duit. bagaimana saya mahu hidup tanpa duit. cukai, servis perkhidmatan, tol, malahan sewa tandas awam pun saya kena bayar. bagaimana hidup tanpa duit ini.

usai bangun tidur, saya menulis entri ini.

1 comment:

v i r u s s . d e t e c t e d said...

w0w!!nie pic!!tapi ad satu pic salah angle laa brader.....keep it up duDe!!