Wednesday, July 29

very much thank you

those day will never be forgotten~
always will always have in my mind

bila pikir balik, terasa bodoh pulak aku buat semua benda tuh. sakit ati gak dpt. tapi aku yakin apa yg aku buat tak sia-sia. tapi bila rasa kene sisih tuh yang buat aku sakit hati gle. nk mencarut ke xnk ? yay or nay . hmm xyah aa buat tmbh dosa je.

mak aku ckp, sendiri mau ingat aa apa nasib badan. kang da menyesal baru nk terhegeh-hegeh. aku yakin dgn apa yang aku nk!, apa yg aku nk buat 5 taun mendatang, aku da cube rancang. masalahnya strategi xbuat lagi. harap perancangan je tersusun. luls

ini bukan entri keciwa cinta xberbalas etc.

sekali kau pernah knal seseorang, selamanya kau akan pernah knal die. mmg la satu hari nanti ko mungkin lupe die, tapi waktu dulu kau pernah knal die. so ble pernah knal, jgn la ngade-ngade nk ckp, eyh aku bukan kawan die. ko ble tipu org len. tapi sejarah kau ttp pernah knal ngan die. so x kisah aa kalo ko nk ignore die tros.

i keep on hoping too, i'll keep hoping

No comments: