Thursday, September 25

seloka hari raya~

5 days before final exam:
user posted image

4 days before final exam:
user posted image

3 days before final exam:
user posted image

2 days before final exam:
user posted image

1 day before final exam:
user posted image

A night before final exam:
user posted image

1 hour before final exam:
user posted image

During the final exam:
user posted image

Once walk out from the exam hall:
user posted image

After the final exam, during the holiday:
user posted image

aku cuti seminggu.
ada kawan aku da mule cuti berbulan2.
ada jugak kawan aku yang tak mula belajar lagi.
ada jugak yang tengah struggle macam aku.
tapi semua cuti gak raya.
yang bezanya durasi.tapi aku cuma seminggu.
doakan aku rajen dan konsisten blaja.
hu~

10 comments:

Anonymous said...

tirrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuu

fana said...

aku d0akan kau (hu, tibe)
d0akan aku gak

*giler cacat org yg komen be4 aku, huk8

Anonymous said...

"ada jugak kawan aku yang tak mula belajar lagi."


tade. aku x terase.


*org komen be4 aku ni tabaya hutang lg!

Meor M. Syafiq said...

hahaa.
aku x tuju kat ko
gahahahaha
aku tuju kat raman..hehhe
ko da pnah blaja..
hutang ape?
darah ker?

Gadis Reformasi said...

ahhaha
kelakar siot
;o

Anonymous said...

yo

fana said...

tiade lg istilah hutang.
ingt itu! jgn buat2 lupa.

haha

Fira said...

haha ;D

nixirafarra said...

yosh
sesungguhnya kartun2 itu menunjukkan kebenaran
aku akui memg driku seperti itu
haha

cha :) said...

suke