Thursday, January 15

Bokeh-Blur in Japanese

assalamualaikum.
saya sudah mula bercuti, saya kene selesema teruk akibat debu dan habuk dari rumah.
saya ingin ada rumah baru. angan-angan sahaja.

apa yang saya manfaatkan cuti ini. tidak banyak. cuma rutin yang diulang-ulang setiap hari.
baru malam ini saya menyentuh komputer busuk saya. sorenya saya menangkap gambar. memanfaatkan kamera pemberian makcik. dan pada malam ini saya bereksperimen dengan komputer busuk saya.




bagi yang hebat, mungkin cebisan di atas cuma celah-celah gigi anda. saya tahu anda hebat. teruskan dengan kehebatan anda. anda mampu pergi jauh. insyaAllah saya doakan. bagi yang ingin saya hebat pula. minta-minta didoakan kejayaan saya. mampu pergi jauh dunia dan akhirat.

sekian.

4 comments:

Anonymous said...

btol tu. ni celah gigi aku je. haha.

Meor M. Syafiq said...

cis mahu poyo pula tuh.haha

en.mubasyir said...

wahhh
hebatnya...


"bila mau pulang?" -_-

Meor M. Syafiq said...

cis..
kantoi dgn tuan pula:P