Sunday, February 15

sekadar berhias~


iufc

no23

watermark

12 comments:

Ben Ramli said...

ish2~~ade ke tunjuk pong-gong kt khalayak ramai..segan p.cik..hahaha..

smart la ko nyer lmbang..mmg mayo sapik~~huu~~

Meor M. Syafiq said...

haha..pong-gong tiada cumil pon.hehhe

oh lambang tuh kononya nk buat utk satu band membe,,
tbe2 leh lak jd mayosapik..:P

en.mubasyir said...

ceh

kalau semua exif tulis 50mm, f1.8 pun tiada guna juga!

<_<

Anonymous said...

ko sedut gmbr dari blog aku ke?haha.weh.len kali bwk camera tym game.masyuk sket snap2:D

Meor M. Syafiq said...

huhu,,bwak camera aku.. mmg kre keje aku dok bench la..hihih

Anonymous said...

bajet pemain penting la tuh. plg kurg ade alasan ko duduk kat bench tuh. haha

Anonymous said...

haha.mmu mane ade bench.tanah gersang ade la:P.mksd aku ko bwk la membe2 ko yg leh dprcayai utk jd cameramen sementara ko beraksi.bes x cadangn aku.kn kn:D

Anonymous said...

nk tg0k gamba...

Meor M. Syafiq said...

gamba kt flickr la.
klik je kt link flivkr seblah tu

Anonymous said...

gamba cumel da nmpak..hehe

Meor M. Syafiq said...

haha. x le bla gamba cumil ;p

Anonymous said...

mana saya punya logo..?bila mahu siap?hahaha