Friday, September 11

Diari Ramadhan Saya

Pada mulanya saya mati akal hendak menulis apa tentang ramadhan saya. saya bukak fail-fail musik. Musik dari Kitaro barangkali sesuai untuk merangsang otak saya yang makin lembap. Saya ambil mood.

Ramadhan sudah di peringkat senja di waktu ini. Selang berbulan-bulan lamanya baru boleh ketemu kembali dengan ramadhan. Itupun kalau umur saya panjang. Mudah-mudahan.

Alhamdulillah saya puasa dari makan. Tetapi puasa dari yang lain saya tidak pasti sama ada lengkap atau tidak. Tapi saya cuba. Benar syaitan sudah diikat , tapi nafsu diri yang tidak boleh dikawal.


5 comments:

Deya Zanial said...

bila mayo mula berbicara. fuhh ayat mengalahkan atok i berpuisi hahaha :))

Meor M. Syafiq said...

atok u pandai puisi? hmm
ada gaya a samad said x?

Deya Zanial said...

atok i da lame meninggal lah. i cakap je bukannye betol pon. atok i suke menembak :DD

Meor M. Syafiq said...

ohh sori :(
woah die mesti askar :)

Deya Zanial said...

ehh bukan lah. die polis tp i tk tau ape pangkat beliau.