Thursday, October 1

Diari Syawal Saya



salam. selamat aidilfitri. maaf jika rasa diri saya sudah macam malas kemaskini, sy cuba untuk manfaatkan sebulan raya ini selain menghadap komputer. tapi malangnya memang hidup saya sentiasa depan komputer. apakan daya. haha

saya mohon ampun kepada sesiapa yang saya sudah sakitkan hati , mungkin saya sengaja. sila maafkan saya. saya janji saya cuba tak buat lagi. kepada yang memohon ampun dari saya , nescaya dengan hati terbuka saya maafkan kalian. moga kita elak dari menyakiti sesama lain.

orang kata tahun ini raya yang sedih. mungkin bagi mereka ada sesuatu peristiwa yang menyebabkan mereka berkata begitu, ini soal individu. raya saya ada yang sedih , ada yang gembira. tidak kisah lah peristiwa mana yang paling banyak , yang penting kita masih punya kesempatan untuk merasa kedua nya.

oh ya , raya ini saya banyak berpisah dengan kawan-kawan. mereka sudah melanjutkan pelajaran ke luar kawasan yang senang di hubungi. saya doakan kalian sentiasa berjaya dan didalam rahmatNya. moga panjang umur dan berjumpa lagi.


izat-nafis-naem-saya-dan

2 comments:

Deya Zanial said...

u paling byk dosa dgn i kot :-"

Meor M. Syafiq said...

cehh. u yg salu carik pasal. [-(
da la tipu konon-konon kuat lari lahs